BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






14 Mart 2013 Perşembe

Misafir Hazırlıkları

herkese merhabalar
bu aralar çok sık yazamıyorum ne yazık ki bloğuma
bahar yorgunluğumu diyelim biz buna bilemiyorum.
aslında ilk önce blogta ki sorunumdan bahsedeyim
takip ettiğim blogları eskiden panelde görebiliyordum ama birkaç gündür göremiyorum
bilgisi olan varsa ve beni bu konuda bilgilendirirse çook mutlu olurum

gelelim misafirlerimiz için hazırladığım sofraya
yakın arkadaşlarımız konuk oldukları için çok kasmadım kendimi
menüde midye börek vardı
resimde belki diyeceksiniz eeee zeynep bu nasıl midye börek
bazıları midye bazıları değil
ahhh sormayın inatçılığım işte
gündüz gelen 9 yaşındaki yeğenime öğretmek için birlikte yaptık
halası gibi meraklı olsun mutfak işlerine istiyorum.
yaza da şeker hamurlu kurabiye işine el atıcaz

işte hazırlık aşamasında sofradan bir fotoğraf

menüde kısırda vardı
tarifini vericem
çünkü her zaman yaptığım ölçülerde ve tarifte yapmadım.
daha önce yaptığım kısırlardan daha lezzetli oldu diyebilirim..

aaa kek niye bir dilim eksik derseniz
dediğim gibi o gün gündüz yeğenimde vardı ve yanında yaptığım için tatmadan gitsin istemedim
onun onayını aldıktan sonra misafirlere servis edildi
vişneli kekin tarifide en kısa zamanda gelicek fakat daha sonradan yetiştiremezsem diye paniklediğim için tek tek çekemedim

bunlarda bugün işyerinde ki güzelliklerim
baharın geldiği artık belli
odam mis gibi çiçek koktu bugün
hepinize iyi akşamlar
sevgiler...

12 yorum:

  1. Ikramlariniz cok guzel ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  2. kısırdan kaldıysa isterim :)
    canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şirineciğim buyur gel canım ben sana tazesini yaparım

      Sil
  3. Mımmm.nefis şeyler hazırlamışsın,ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık menü süpermiş sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel olmuş. Sümbüllerin kokusu burnuma geldi. Onlar da çok güzel renklerine de bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. canım eline sağlık harika olmuş.
    kesilen kek dilimini ben aldım...
    panelden ben de göremiyorum ondan dolayı aylardır yorumlardan gidiyorum canım.
    yeni bir şey eklemedilersede günaydın deyip çıkıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet bal şeker olsunn..
      çok zor oldu böyle yorumları görememek:(

      Sil