BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






16 Nisan 2012 Pazartesi

Kabak Yemeği


yazla birlikte kabakta sezonunu açıyor.
kışın hiç almadım. marketlerde manavlarda görsemde yaz sebzeleri yazın yenmeli diye düşünüyorum.
2 kişilik tarif için veriyorum ki biz 2 gece yedik.
2 kabak
damak zevkine göre dereotu
salça
zeytinyağı
ayçiçek yağı
tuz
1 avuç pirinç
1 soğan

kabakları yıkayıp soyup küp küp doğradım
gözkararı ayçiçek yağınla zeytinyağını tencereye ekleyip minik kestiğim soğanları kavurdum
salça ilave edip( yaklaşık 1 çorba kaşığı)
pirinçleri tuzu ekledim
kabakları koyup,kabakların üzerini geçicek kadar su ilave ettim ve kısık ateşte biraz pişirdim
kaynamaya başlayınca olmasına yakın dereotunuda ekledim.
afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder