BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






29 Mart 2017 Çarşamba

Uçmakdere

Facebook hesabımı takip ediyorsanız zaten biliyorsunuzdur uçmakdere sevdamı.yolun güzelliği ayrı köyün güzelliği ayrı...
Mis gibi dağ kokusu dağlardan gelen kekik kokusu diğer tarafta iyot kokusunu içinize çekerek yaptığınız yolculuk...

***
Oğlum doğduktan sonra evde daha çok vakit geçiriyorum.çalıştığım dönemde haftasonu evde olmayı tercih ederdim ama şimdilerde hem oğluma hem de kendime değişiklik arıyorum.
Bunun yanı sıra organik arayışım beni uçmakdere yollarına düşürüyor
Zeytini zeytinyağı köydeki sebzeler ve mis gibi ayran gözleme keyfi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder