BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






9 Mart 2017 Perşembe

En çok okunan yazılarım. Belki birilerine umut olur yazım.. Çikolata Kisti hey korkmuyorum senden


ÇİKOLATA KİSTİ İLE HAMİLE KALINIR MI??



Baktım ki en çok okunanlar arasında çikolata kisti yazım. Bunu defalarca yazsam bıkmam. Bu mucizeyi yıllar geçse unutmam Rabbimin bana uyarısı dediğim sevimsiz şey.biliyorum ki nice kadın çaresizce kıvranıyor bu kistten biliyorum ki bilgisizlikten yararlanmaya çalışan insanlarda var. Çikolata kistim var kucağıma bebeğimi alacakmıyım diye korkmayın Rabbimden isteyin inanın olacağına umudunuzu kaybetmeyin. Araştırın herkesin söylediğine kulak asmayın ve korkmayın....

Çikolata kisti ile hamile kalınır mı??
Evet moraliniz yüksek olsun
Evet hormonlarınızı dengeleyecek yiyecekleri tüketin
Evet tedaviyi ihmal etmeyin

Evet çikolata kisti ile hamile kalınır
6 cm de olsa
Her iki yumurtalıkta kistte olsa Rabbim nasip ettiyse tüp bebek aşılama takip olmadan da çikolata kisti ile hamile kalınır

Sayfamdaki diğer yazımı okuyarak bilgi sahibi olabilirsiniz ve hatta mesaj gönderip bilgi alabilirsiniz. Mesajlarınızı mutfağımdaneleroluyor sayfasına göndermeyiniz göremiyorum kendi mail adresime Facebook sayfama gönderiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder