BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






2 Mayıs 2014 Cuma

Mantar Dolması

Herkese hayırlı cumalar olsun Rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah.
bu aralar biraz daha kendime ve mutfağa vakit ayırabiliyor olsam da hala kpss ye çalışmalarım devam ediyor.Rabbim tüm çalışanların emeklerini boşa çıkarmaz yerleşiriz inşallah.

bu aralar ben neler yapıyorum bahar gelince eve yeni ciciler yapıyorum eskiden çok yapmıştım bu magnetlerden yine yapmaya başladım arada kafamı dağıtıyor iyi oluyor

 
uzun zamandır süre gelen bir kapı süsüm var tam bir deli işi diyorum ben ona 3 yıl evvel yapmaya başladığım ama tembelliğim dolayısı ile hala bitmeyen bir kapı süsü bu gidişle hiç bitecekmiş gibi durmuyor :D
 
yeni bahar kuşlarına takmıştım kafamı uzun zamandır sağolsun eşim almış
 
 
ben çok sevdim bu kuşu
 
bahar kuşu olur da bahar da baba evinden mis gibi nane ve dereotu toplanmaz mı ?
 
 
 
elbet toplanır...
 
evett yeter artık Zeynep tarife gel diyeceksiniz diye korkup başlıyorum artık
 
bloğumu takip edenler mantar sevmediğimi bilirler
sevmiyor olsam da bencil değilim eşime yapıyorum kendime de yapıyorum ama yemeyip yine eşime veriyorum .
 
işte tarif
 
 
mantar
kaşar peynir
tuz
zeytinyağı
 
 
mantarların ortası çıkarılır içleri tuzlanır ve zeytinyağı ilave edilip
175 derecelik fırında 15 dakika pişirilir
15 dakika sonra içine rendelediğimiz kaşar peynirleri konulur
tekrar fırınlanır ve 10 dakika daha bekletilip servis edilir
afiyet olsun
 
 
 
 
 

2 yorum:

  1. Mantarı fırınlarken ben de böyle yapıyorum genelde. Çok lezzetli oluyor. Özellikle et yemeklerinin yanına püre ile birlikte sunumu harika olur. Ellerine sağlık.
    Şu kapı süsünü merak ettim :))

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler
    inşallah kapı süsünü bitirebilirsem eklicem
    sevgiler

    YanıtlaSil