BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






1 Mayıs 2014 Perşembe

Çabuk Havuç Turşusu &Zeytinyağlı Havuç



 

evimde her zaman havuç bulunur çokça tüketiriz
sadece yazın almıyorum sonbahara kadar bekliyorum ama hergün yesem bıkmam dediğim bir sebzedir.evde uzun zamandır bekleyen havuçlar vardı bende bozulmadan el atayım dedim.çabuk havuç turşusu imdadıma yetişti hem değişik bir tat olarak sofrada yerini alacak hem de havuçlar değerlenecek
hadi buyrun tarife:
3 adet havuç
1 diş sarımsak
2 çorba kaşığı sirke
2çorba kaşığı zeytinyağı
tuz

bu tarifi annemde daha önce yemiş ve resmini paylaşmıştım ama ancak denediğim için tam tarifi şimdi verebiliyorum.
havuçları kesip haşladım
servis tabağına alıp haşladığım havuç suyundan 2 çorba kaşığı üzerine ekledim
2 çorba kaşığı sirke ve zeytinyağını tuzu ve sarımsağı ilave ettim
yaklaşık 2 saat dinlendirdim ve işte turşumuz hazır (haşlandığı için zeytinyağlı havuç mezesi gibi tadı var hafif bir lezzet.havuçları çok haşlamayın biraz diri kalsın )
afiyet olsun


2 yorum: