BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






4 Kasım 2016 Cuma

Yeniden merhaba

Bloğuma yazı yazmayalı aylar oldu. Ben evde miniğimle zamana yetişmeye çalışırken iş bulsamda girsem diyordum.iş buldum bulmasına da çocuksuz halim gibi olmadı. Miniğim sabahın ayazında kör karanlığında uyanamadı. Bense onu öyle görmenin vicdan azabını yaşadım. Baktım ki bu iş böyle olmuyor kolları sıvadım.madem az buçuk yeteneğim var değerlendireyim. Eski badem kurabiye evi bloğumun yeni adı Badem şeker evi olsun dedim. Sonra nikah şekeri bebek şekeri mevlütlere süs organizasyon işi falan yapsam. Belki miniğim bir süre daha benle vakit geçirebilir. Hadi o zaman Bismillah başlayalım bir yerden....



Bloğumda eskiden tarifler verirdim. Artık vermiyorum bloğun adı hala mutfağımda neler oluyor. D
eğiştirsem mi kapatsam mı çok düşündüm tarifleri silmeye elim varmadığı gibi kapatmayada varmadı. Eklemiyorum sayfamda tarif falan yok artık. Bebek bakımı var öneri var oğlumla oyunlarım var. Mini kolay bebe tarifleri var,hazırladığım şekerler var....



Biz 20. Ayımıza girmeyi bekliyoruz. Miniğim arkadaş oldu bana.20 aylık bir bebenin annesine bu kadar yoldaş olabileceğini bilmezdim.
Etkinlikler yapıyoruz oyublar oynuyoruz.mesela bugün yol yaptık arabalarımıza erkek anneleri sizlerede fikir olsun araba seven minikler için harika bir oyun 


Baba yapımı bisiklet 1 dk da halledilsede ağaçları 1 gün boyunca korumayı başardı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder