BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






17 Şubat 2015 Salı

Bu aralar ben...

Herkese tum takipcilerime merhaba
Kisin sert gectigi bu aralar ben halsizlik ve uykusuzlukla basa cikmaya calisiyorum
Nedense artik yine kotu haber duyucam dusuncesi ile televizyon bile izlemek istemiyorum. Sanirim beni derinden yaralayan haberde ozgecan oldu.sozun bittigi nokta bu iste.

Evde uzun uzun dinlenmeye calisiyorum cunku biliyorum ki bahar aylarinda beni uykusuz zamanlar bekliyor,

Birde son olarak organik isine takildigimi hatirlarsiniz bundan hala vazgecebilmis degilim ve ilerki zamanlarda bu konu ile ilgili guzel fikirlerimde var tabii zamana da ihtiyacim var.
Evde organik sirke yapmaya heveslendim ama cabuk olmuyor 1. Ay kadar beklemesi gerekiyor
Umarim sonuc iyi olur ve sizlerle tarifini paylasabilirim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder