BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






13 Eylül 2013 Cuma

Yeniden Merhaba



Tekrardan herkese merhaba uzun zamandan beri yoktum ki zaten ne zamandır bloğumu ihmal etmiştim
Vakit buldukça girmeye çalışıyorum aslında 
Nasıl olduğumu merak eden arkadaşlarım olduğunu düşünüp yazmaya başladım.
Çok şükür iyiyim ama hayatımda değişiklikler yapmaya karar verdim yeni kararlar aldım.
Uzun zamandır iş yerindeki sorunlarımı düşünüp KPSS' ye girmeye karar verdim 
Umarım hazırladığım çalışma programını uygulayabilirim.
Bu sürede bloğuma eklenecek o kadar çok post oldu ki nereden başlayacağımı bilemiyorum.
Sizleri çok özledim inşallah artık bloğuma devam edebilirim
Sevgiler....

6 yorum:

  1. umarım herşey gönlünüzce olur...bende beklerim http://birfiskelezzet.blogspot.com/ sevgilerle:)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin,sefalar getirdir Zeynep'cim..Umarım istediğin,planladığın herşey gönlünce olur,seni daha çok görmek isterim,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk inşallah canım vakit buldukça gelmeye çalışacağım
      çok öpüyorum

      Sil
  3. Zeynepçiğim hoşgeldin hayat hakkında aldığın kararların hayırlı olmasını dilerim kolaylıklar Allahtan olsun canım

    YanıtlaSil