BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






17 Mart 2014 Pazartesi

Evliliğinizde Dikkat Etmeniz Gerekenler







Geçen gün Nihat Hatipoğlu Hocamızın  evliliğinizde dikkat etmeniz gerekenler başlıklı yazısını okudum ve sizlerle de paylaşmak istedim.


* Aile içinde şakalaşmayı ihmal etmeyin.
*Eşiniz için bakımlı olun
*Ailenizin yanında eşinizi sevindirin.Övün,saygıyla anın
*Evliliğinize hiç kimseyi karıştırmayın Etraftakilerin sözleri ile hareket etmeyin problemi evde çözün
*Aşırı kıskançlık duygusuna kapılmayın
*Sadece kendinizi haklı görmeyin.ona fırsat verin sorun danışın
*Eşinizin akrabalarına saygı gösterin
*Eşinizin kusurunu örtün.ortalıkta konuşmayın eleştirmeyin
*Bazen eşinize beklemediği sürprizler yapın
*Sırlarını saklayın.Özeli hiç konuşmayın.
aile mahremiyeti en önemli mahremiyettir kimseyi ortak etmeyin
*Kibar ve nazik olun
*Eve girerken gülümseyin.dışardakini dışarda bırakın eve sıkıntı taşımayın
*Sinirlenince sükuneti koruyun
*Evde çocuk bakımında eşinize yardım edin
*Onu sevdiğinizi söyleyin
eşinize bazen bugün daha güzelsin diyin.
*Ona güvenin
*Helal rızık yedirin
*Tatile eşinizle gidin.Lokantada yemek yerken bile ailenizle yiyiniz
*Ev işlerinde yardımcı olun.

Bunları deneyin.Çünkü yıldan yıla hazımsızlığımız umutsuzluğumuz ve boşanmalarımız çoğalıyor.Basit bir sebepten dolayı boşanmak kainatı yıkmak gibidir


NİHAT HATİPOĞLU

4 yorum:

  1. hiç eksik yok valla, doğru..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm valla yeni evlilere bakıyorum maalesef hiç saygı yok aralarında kibar bir dil yok rica yok dikkat edilmiyor

      Sil
  2. Canım ne kadar dogru sözler...bu sohbete rast gelmedım senın sayfanda okumak kısmet oldu..bu arada sayfanıda zıyaret ettım..seni takıbe aldım..bende beklerım sayfama sevgılerımı bırakıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle bloğuma hoş geldin canım beğenmene sevindim

      Sil