BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






9 Mart 2017 Perşembe

Oğlumla Evde

Yeni bir moda çıktı etkinlikler diye. Bizim eskiden oyun oynadım lafı günümüzde oldu etkinlikler. Bazı siteleri bende takip etmiyor değilim hani baya da güzel fikirler veriyorlar. Deniyorum eğleniyor güzel vakit geçiriyoruz miniğimle ee dedim ben fikir alıyorum da fikir vermeyeyim mi. Hadi o zaman başlayalım. Emir le oynadığımız oyunlarda başka annelere fikir olur belki.

Biz anneler başta çok tecrübesiz oluyoruz evet 1 yaş etkinliği 2 yaş etkinliği diye araştırıp durduğum zamanlar oluyordu bazen güzel kaynaklar buluyorum bazen yetersiz oluyor. 
Umarım bloğum annelere fikir verici olur.
2 yaş etkinliği emir burda 20 21 aylık olmalı parmak boyasıyla yeni tanışmıştı ilk fırça ve paletle denedim sonra sıvadık kolları daldırdık elleri...
Hadi yapacak miniklere ve annelere kolay gelsin 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder